JetEngine 2.1. עדכון רב-אופציונלי

Share on pinterest
Share on email
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on linkedin

קרוקובלוק הכריזו לאחרונה על שחרור גרסת JetEngine חדשה, מספר 2.1. בעדכון החדש התוסף הופך להרבה יותר טוב עם מגוון תכונות מועילות המוטמעות בגרסה החדשה, שמתבססת על צרכים ובקשות הנובעים מרעיונות מבריקים של מתכנתים שחיכו זמן רב שתצא גרסה חדשה עם כל הבקשות שלהם, גרסה שהופכת את JetEngine לתוסף הטוב ביותר לבניית אתרים באלמנטור.

הקליקו בכל מקום

בגרסת JetEngine 2.1 החדשה, ניתן להקליק על כל אזורי הפוסטים על מנת לפתוח אותם. למשל בגרסה הקודמת, על מנת לפתוח פוסט בודד היה צריך ללחוץ על הכותרת או פריטים אחרים שהוגדרו ספציפית. בעדכון הנוכחי זה כבר לא עובד כך ומספיק ללחוץ על כל מקום במסגרת כדי לפתוח פוסט בודד וכל זה יכול לקרות על ידי הפעלת כפתור אחד בלבד.

JetEngine 2.1 – לקבל יותר

הצוות של קרוקובלוק לקח בחשבון את כל הבקשות של הלקוחות שלהם שעלו במהלך השנה האחרונה. בגרסה החדשה של JetEngine הוספה פונקציונליות של Load More כך שניתן יהיה לאחסן את כל הפריטים שלך ב- Listing Grid בצורה קומפקטית. השתמש בהגדרות בהתאם לצרכים שלך ופקח על כמה פוסטים שצריך להציג בו-זמנית.

הגדר ערכי ברירת מחדל

למי שחיכה להזדמנות לקבוע את ערכי ברירת המחדל בשדות מטא, הגיע הזמן. האפשרות תהיה גלויה כברירת מחדל כאשר נוצר פוסט או מונח חדש. כמו כן, במקרה שדה המטא יהיה ריק ב- Backend, עדיין קיימת אפשרות למשוך את ערך ברירת המחדל על ידי שימוש בערך Fallback בווידג’ט של השדה הדינמי ואז הוא יופיע ב- Frontend.

אתה מחליט מה גלוי

עוד אפשרות חדשה לגמרי היא זו המאפשרת לך לבחור עבור מי תיבת המטא תהיה גלויה. איך זה עובד? בעת יצירת תיבת מטה חדשה אתה מקבל את האפשרות לבחור אם זה יהיה עבור פוסטים, טקסונומיות או אחת חדשה עבור משתמשים.

לאחר ההגדרה תוכלו לציין את נראות המטא בתיבה ברשימת דרופ דאון. לכן, אם תבחר בעריכת משתמש ופרופיל תיבה מטא זו תהיה ניתנת לעריכה עבור המשתמשים. זו אפשרות נוחה למדי כאשר מנהל האתר אינו צריך לערוך מידע כל הזמן, אלא להאציל אותו למשתמשים באתר.

עם הגרסה החדשה אין ספק שקרוקובלוק מספקת את התוסף המושלם למי שרוצה לבנות אתרים מושלמים בוורדפרס!

להרשמה לקרוקובלוק, לחצו כאן

MOJOCODE

בונים אתרים עם אלמנטור ומראים לאלמנטור שהוא מסוגל ליותר ! הבילדר מספר 1 בעולם פוגש אנשים יצריתיים מאוד.

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on pinterest
Share on linkedin

עוד פתרונות מעניינים

עקבו אחרינו

בניית אתר
קידום אורגני
ניהול אתרים
קידום ממומן

תשאירו פרטים ואנחנו נדאג לשאר