אחסון של יופרס – האחסון הטוב ביותר לאתר שלך

Share on pinterest
Share on email
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on linkedin

 

כל מי שמחפש אחסון לאתר שלו יודע שלא חסרות חברות אחסון והשוק מוצף בהן. מצד אחד זה טוב שיש הרבה חברות כי התחרות גבוהה וכך המחירים נהיים יותר ויותר אטרקטיביים, אך למעשה לא כל חברות האחסון מציעות את אותן איכויות וההבדלים ביניהן גדולים מאוד ולכן חשוב לבחור חברה טובה כי יהיו לזה השלכות גדולות על תפקוד ואיכות האתר שלכם.

אחת מהחברות היותר טובות כיום היא יופרס, חברה לא ותיקה במיוחד אך ללא ספק מהאיכותיות והאמינות ביותר בשוק שרתי האחסון הישראלים.

יופרס – אחסון וורדפרס

חלק ניכר מהאתרים בארץ ובעולם בנויים על פלטפורמת וורדפרס, שהיא פלטפורמה יחסית נקייה, נוחה לעבודה וטובה מאוד לקידום אתרים, שבסופו של דבר זה אחד הדברים החשובים לבעלי עסקים רבים. ישנם שרתים שאינם מתאימים לאחסון של אתרי וורדפרס, אך מרבית השרתים יעשו את העבודה כאשר מדובר על אחסון וורדפרס.

למרות זאת, ישנם שרתים שהם יותר מיועדים לאחסון אתרי וורדפרס ואלה יציעו ביצועים טובים יותר, תאימות לממשק של וורדפרס, מערכת ידידותית יותר למשתמש והכי חשוב – תמיכה מעולה ומתאימה במיוחד.

יופרס נותנים את הפלטפורמה הטובה ביותר למי שהאתר שלו בנוי על וורדפרס – הם דואגים לעדכן את גרסת ה- PHP שלהם לפי הגרסה העדכנית ביותר, זה חשוב מאוד לשימוש בתוספים באתר וורדפרס שלכם, מכיוון שגרסת PHP לא מעודכנת עלולה ליצור באגים רציניים אפילו עד חוסר תפקוד מוחלט של האתר.


בנוסף, גרסה לא מעודכנת של PHP יכולה ליצור בעיות אבטחה רציניות. חורים במעטפת האבטחה יכולים לתת פתח להאקרים ולשודדי מידע לגשת למידע הרגיש באתר שלכם, להרוס אותו ולנצל את המידע הפרטי שלכם ושל לקוחותיכם.

בנוסף, אם הגדרות השרת אינן מתאימות במיוחד לוורדפרס אתם עלולים לחוות בעיות בהעלאת קבצים לשרת – בעיות שיבואו לידי ביטוי באיטיות, לינקים שבורים, מראה אתר פגוע. כל אלה לא רק שהם פוגעים באתר שלכם, הם גם יכולים לפגוע בדירוג שלכם על ידי גוגל ובכך אתם מפסידים הרבה כוח של קידום אורגני.

יופרס – הפיתרון הטוב ביותר

כאמור, יופרס היא חברה איכותית במיוחד שמציעה שרתים שמתאימים לכולם אך במיוחד לוורדפרס.
כאשר מדובר באתר שלכם אל תקחו סיכונים – לכו על הטוב ביותר, אחסון אתרים של יופרס.

רוצים הנחה של 5 אחוז על האחסון המדהים של יופרס?
לחצו כאן והכניסו את קוד הקופון: UP05MOJO

MOJOCODE

בונים אתרים עם אלמנטור ומראים לאלמנטור שהוא מסוגל ליותר ! הבילדר מספר 1 בעולם פוגש אנשים יצריתיים מאוד.

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on pinterest
Share on linkedin

עוד פתרונות מעניינים

עקבו אחרינו

בניית אתר
קידום אורגני
ניהול אתרים
קידום ממומן

תשאירו פרטים ואנחנו נדאג לשאר