מדריך פקודות מאקרו ל- JetEngine

Share on pinterest
Share on email
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on linkedin

קרוקובלוק יצרו פקודות מאקרו מיוחדים לתוסף JetEngine, המאפשרים לזמן פונקציות מסוימות. באמצעות פקודות מאקרו אלה בווידג’טים של JetEngine תוכלו לזמן ולהציג מידע ספציפי בדף.

אז אילו פקודות מאקרו יש ב – JetEngine?

%related_children_from|post-type-slug% – קוד המאקרו הזה משמש להצגת פוסטים מסוג Child Posts בלבד. על מנת להשתמש בו צריך להדביק אותו לווידג’ט Listing Grid ב- Posts Query Block ולהוסיף שם פריט חדש בעזרת Posts Parameter Type.

%related_parents_from|post-type-slug% – קוד המאקרו הזה משמש להצגת פוסטים מסוג Parent Posts בלבד. על מנת להשתמש בו צריך להדביק אותו לווידג’ט Listing Grid ב- Posts Query Block ולהוסיף שם פריט חדש בעזרת Posts Parameter Type.

%current_id% – הקלידו את פקודת המאקרו הזו בשדות האי-הכללה לפי שדות ה ID ב- Post Query > Post Parameters מסוג שאילתה בווידג’ט Listing Grid על מנת לאפשר לשאילתה לשלול את ההודעות המוצגות כרגע בדף.

%s – פקודת מאקרו זו מייצגת את הערך שנמשך, פשוט הוסף קצת תוכן לפניו ואחריו כדי שיתווסף טקסט לפני ואחרי הערך ב- Customize field input של הווידג’ט Dynamic Field.

%name% – קוד מאקרו זה וסימון HTML משמשים לפרמוט של תוכן הרפיטר בשדה פורמט פריט של ווידג’ט Repeater. עליכם להכניס את המזהים הספציפיים של שדות המטה הכלולים ברפיטר כדי להציג את התוכן שנוסף בשדה המטה המסוים (למשל,% text% – זה הקוד מקרו אשר יסייע בהצגת התוכן שנוסף בטקסט מטא שדה).

%media1|img_url_by_id% – הכנס פקודות מאקרו זו בשדה עיצוב פריט בווידג’ט Dynamic Repeater כדי להציג את קישור כתובת האתר לתמונה שנשלחת ממסד הנתונים.

%gallery1|img_gallery_grid% – הכנס פקודת מקרו זו בשדה עיצוב פריט בווידג’ט Dynamic Repeater כדי להציג את הגלריה באחד משדות המשנה של הרפיטר.

%link|post_url_by_id% – הכנס פקודת מקרו זו בשדה עיצוב פריט בווידג’ט Dynamic Repeater כדי להוסיף את כתובת האתר של הפוסט שמתווספת עם ACF לשדה המשנה של הרפיטר.

%current_categories% – על מנת לא לכלול מונח קטגוריה ספציפי מלהופיע, הוסף את השאילתה ב- Posts Query block וציין את פקודת המאקרו הנ”ל בטקסונומיה: Categories block in the Terms field.

%current_tags% – כדי לא לכלול תג ספציפי מלהופיע, עליך להוסיף פריט שאילתה חדש ואז לבחור את סוג השאילתה Tax Query וה- Tags בשדה הטקסונומיה והקלד פקודות מאקרו בשדה Terms וציין מפעיל IN.

%queried_term% – הכנס פקודת מאקרו זו בשדה Terms, הגדר חסימה של Posts Query (Type:Tax Query > Taxonomy: Category) בווידג’ט Listing Grid כדי להציג פוסטים קשורים מהמונח הספציפי.

רוצים להירשם לקרוקובלוק? לחצו כאן

MOJOCODE

בונים אתרים עם אלמנטור ומראים לאלמנטור שהוא מסוגל ליותר ! הבילדר מספר 1 בעולם פוגש אנשים יצריתיים מאוד.

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on pinterest
Share on linkedin

עוד פתרונות מעניינים

עקבו אחרינו

בניית אתר
קידום אורגני
ניהול אתרים
קידום ממומן

תשאירו פרטים ואנחנו נדאג לשאר