רמקולים שקועים בקיר – שילוב של איכות צליל ועיצוב

Share on pinterest
Share on email
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on linkedin

מי לא אוהב לצפות בסרטים, או להאזין למוזיקה. גם אם מדובר בחוויה של צפייה בסרטים שהיא צפייה ויזואלית בעיקר, אי אפשר שלא לתת חשיבות למימד הסאונד. רמקולים טובים משפרים משמעותית את חווית הצפייה והפקת ההנאה מסרטים וכל מי שלוקח את עצמו ברצינות יודע שצריך לקנות רמקולים טובים על מנת למקסם את ההנאה מצפייה בסרטים. זוהי משוואה ליניארית, ככל שאיכות הסאונד טובה יותר כך אנו נהנים יותר, מהעושר שבצלילים, מהבס המלא, המידים העשירים והטרבלים החותכים.

מסיבה זו בדיוק, רבים הם חובבי הסרטים ומערכות הוידאו שמשקיעים וקונים רמקולים שקועים ברמה גבוהה למערכת הסטריאו הביתית.

רמקולים שקועים בקיר – הגודל כן קובע

ככלל, ככל שאלמנט הרמקול גדול יותר, כך הוא יפיק צלילים עשירים ואיכותיים יותר. ככל שהאלמנט גדול טווח התדרים גדול – כלומר העושר המוזיקלי הוא משמעותי הרבה יותר מאשר רמקולים עם אלמנט קטן. נסו זאת בעצמכם, ושימו לב לאיכות הסאונד שתקבלו בהאזנה לרמקול עם אלמנט גדול מאשר אחד עם אלמנט קטן. במקרים רבים ההבדל הוא שמיים וארץ.

אך מה עושים עכשיו עם רמקול ענק באמצע הסלון? זה תופס מקום ובעיני רבים אפילו מגושם.. למזלנו שוק הסאונד מצא פתרון מדהים – רמקולים שקועים.

רמקולים שקועים – הפתרון עבור הסביבה הביתית

רמקולים שקועים הם הפתרון המושלם עבור מי שלא רוצה להתפשר על איכות סאונד, וגם לא על הסביבה העיצובית של הבית. רמקולים שקועים באים בצורות שונות, גדלים שונים וסוגים שונים, ניתן להתקין ולהטמיע אותם בקירות, בגבס, בעץ ובשלל מקומות בבית וכך להנות מסאונד מעולה בלי להתפשר על עיצוב הבית.

רמקולים שקועים – פתרון לסביבה חיצונית

כמה פעמים רציתם לשבת בחצר עם החברים ולשמוע מוזיקה באיכות גבוהה, בחורף, בקיץ – בכל תנאי מזג אוויר אפשריים, מבלי שיגרם לנזק לרמקולים היקרים שקניתם בעקבות פגעי מזג האוויר? עוד יתרון משמעות שיש לרמקולים שקועים, זה שחלקם מותאמים במיוחד להיות מותקנים בסביבה חיצונית – הם מוגנים מפני מים, לחות ועוד תנאים סביבתיים שונים, כך שאתם יכולים להתקין אותם בחצר, במרפסת ובגינה ולהנות ממוזיקה ברמה גבוהה גם בתנאי סביבה חיצוניים.

רמקולים שקועים – שורה תחתונה

רמקולים שקועים הם המילה האחרונה בכל מה שקשור לשילוב איכות סאונד עם עיצוב הסביבה הביתית, הם מאפשרים לכם להנות מאיכות סאונד גבוהה מבלי להתפשר על מראה הבית.

MOJOCODE

בונים אתרים עם אלמנטור ומראים לאלמנטור שהוא מסוגל ליותר ! הבילדר מספר 1 בעולם פוגש אנשים יצריתיים מאוד.

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on pinterest
Share on linkedin

עוד פתרונות מעניינים

עקבו אחרינו

בניית אתר
קידום אורגני
ניהול אתרים
קידום ממומן

תשאירו פרטים ואנחנו נדאג לשאר