מצגות – כיצד בונים מצגת בצורה חכמה

Share on pinterest
Share on email
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on linkedin
איך בונים מצגות בצורה הנכונה? בכתבה הבאה נעבור על כמה דגשים שיעזרו לכם לבנות מצגות בצורה הטובה ביותר. להמשך קריאה, הקליקו כאן

כשאנשים נדרשים להרצות בפני קהלים מסוימים, בין אם מדובר בקהל בהרצאה באוניברסיטה ובין אם מדובר בקהל של משקיעים, לקוחות, או אפילו קהל של “מאזינים חופשיים” אשר הגיעו לשמוע הרצאה בנושא מסוים, אז הם צריכים לבנות את ההרצאה שלהם בצורה מסוימת, באופן שיתפוס את תשומת הלב שלהם ויעורר בהם עניין.

הרבה מאוד אנשים, בוודאי כאלה שלא הרצו בעבר, אינם יודעים בהכרח איך לבנות הרצאה בצורה נכונה, ולכן הם בונים כפי שהיו רוצים לשמוע הרצאה בעצמם או כפי שהם היו רוצים להעביר את המידע. זאת בזמן שהם צריכים לשים את עצמם בכסא של הצופים, מאזינים, ולחשוב מה הם היו רוצים לשמוע ולקבל מההרצאה.

מצגות הן הכלי האידיאלי בעזרתן בונים ומשתמשים בהרצאות. זה כלי איכותי מאחר והוא עוזר לנו להעביר את המידע שעומד לרשותנו וברצוננו להציג אותו בפני המאזינים והצופים, בצורה הטובה והפשוטה ביותר. אך לשם כך, צריך לדעת איך לבנות מצגת, כיצד להציג אותה ובאופן כללי, איך להעביר הרצאה בצורה נכונה, כך שהקהל יתרשם ויקבל את המסר שאנחנו רוצים להעביר לו.

איך נבנה מצגת לתצוגה

על מנת לבנות מצגות בצורה נכונה, תחילה עלינו להבין איזה מסר אנחנו רוצים להעביר, למי אנחנו אמורים להעביר אותו, מה הם התנאים שניתנים לנו לשם כך, כמה זמן עומד לרשותנו, ומה התוצאה שנרצה להשיג בסופו של דבר.

אחרי כל זה, אנחנו יכולים להתחיל ולבנות את המצגת. היא תהיה בנויה מטקסטים קצרים, תמונות וסרטונים, כאשר את הערך הנוסף, אנחנו ניתן במהלך ההרצאה, באמצעות מלל שאנחנו נוסיף. הוא יכלול הסברים, דוגמאות, רעיונות ועוד.

מעבר לעניין המהותי, חשוב מאוד שהמצגת תהיה בנויה מצבעים ברורים ונעימים לעין, חשוב שהפונט יהיה ברור, לא גדול ולא קטן מדי, ובאופן כללי רצוי מאוד שכל מי שצופה במצגת יבין היטב מה הוא רואה ואיך זה יכול לשרת אותו.

צריך לציין, אנחנו לא חייבים לעשות את המצגת לבד. ישנם אנשי מקצוע שיכולים לעזור לנו בכך. אם אנחנו צריכים לתת הרצאה חשובה מול משקיעים, לקוחות או גורמים אחרים, מוטב לנו לעבוד עם אותם אנשי מקצוע בשביל שנוכל לייצר מוצר איכותי.

כיצד נותנים הרצאה בצורה נכונה?

לתת הרצאה בפני קהל, זו אומנות שלמה. יש אנשים שמלמדים איך עושים את זה, ויש אנשים שמשקיעים שעות וימים בלימודים, בשביל לעשות את זה נכון.

הטיפים הכלליים הם, לא להגיע להרצאה לפני שעשיתם חזרה בבית ואפילו מול קהל, בשביל להיות מוכנים לעמוד מול אנשים ולדבר. כמו כן, צריך ללמוד את הנושא היטב, לא חייבים ללמוד את ההרצאה בעל פה, אך בהחלט רצוי ללמוד מספיק בשביל לא להסתכל כל הזמן על הדפים. טיפ נוסף, תהיו בטוחים בעצמכם, דבר בקול רם, ותדאגו לשים נקודה בסוף משפט ולקחת אוויר בין משפט למשפט.

 

מצגות

MOJOCODE

בונים אתרים עם אלמנטור ומראים לאלמנטור שהוא מסוגל ליותר ! הבילדר מספר 1 בעולם פוגש אנשים יצריתיים מאוד.

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on pinterest
Share on linkedin

עוד פתרונות מעניינים

עקבו אחרינו

בניית אתר
קידום אורגני
ניהול אתרים
קידום ממומן

תשאירו פרטים ואנחנו נדאג לשאר